Saniyeuysal Kızlar iyi akşamlar 14+2 hamileyim. Ve neredeyse artık 2 günde bir şiddetli baş ağrım oluyor.sizde de oldu mu nasıl çare buldunuz
GulinMert Saniyeuysal evet olduğ abo olmaz mi. Hemen her gün vardı ağrı buz koyup öyle durabiliyordum. 16. Yada 17. Hafta bitti 20 den sonra bir kaç defa daha ağrıdı. Baş ağrısı olabiliyormuş ben hiç ağrı kesici içmedim
2104 Saniyeuysal çok çok geçmiş olsun bende yaşadım en sonunda doktoruma gittim ve parol serum taktırdım. Şimdi ara ara ağrılar giriyor parol ilacını kullanabilirsin. Başına buz ayaklarına sıcak su torbası koy ve ferahlatıcı mentollü kremler var onlardan başına sür karanlıkta uyumaya çalış inşallah gecer ben böyle yapıyorum faydasını görüyorum çoğunlukla benim ağrım migren ağrısı gibi ❤️
MrsDuman Geçmiş olsun Rabbim yardımcınız olsun soğuk kompres yapın sakinleşin öyle ağrı geldiğinde ve mümkünse eşiniz yada biri yavaş yavaş ovsun umarım bunlar iyi gelir bende geçtim o zamanlardan çok sürerse ve geçmezse doktorunuza söyleyin mutlaka ☺️
Nur-11 Bir gaftadı her gün benimde oluyordu Ağrı enseden basım komple kansızlık varmiş omdan oluyormus 😥