sndsk 15+3 teyiz suratım sivilce dolu cildiricam artık geçmek yerine iyice çoğalıyor kızlar hamilelikten dolayı mi ? Ne yapabilirim yalvarırım öneride bulunun😭😭😭😭
Cemile_Besir sndsk bende 16 haftalık hamileyim hamileliğin ilk aylarından başladı sivilcelenme. Şimdi estee lauderin gece serumunu kullanıyorum sanki sivilcelerim sönmüş gibi hissediyorum
eliffgokayy1711 sndsk ay o dert bende de var ya normalde adet dönemimde bile çıkmayan sivilceler şuan yüzümde mayın tarlası gibi moralimi bozuyor 14+3üm bende
tumerseyma sndsk Canım benim de hiç sivilcem olmazdı 23..haftadayım hamileligimden beri sürekli çıkıyor, bi sürü doğal şey denedim evet kuruyolar ama yine cikiyo 🙄 yapacak birşey yok hamilelik hormonları 🤦♀️
Selinecem sndsk bende 13+3 deyim. Cildimin yapısı yağlı ve akneye meyilli. Böyle cilt tiplerinde artan hcg hormonu ile çoğalıyormuş😢 Sürekli temiz tut, kil ve çay ağacı yağını karıştır. Sivilceli bölgeye sür. İki güne geçecek
Kubraonenn sndsk benimde öyle ama zaten hamile kalmadan önce de öyleydi hamile kalınca iyice sapıttı 😭 ve yok yani çözümü yok
Mslm Benim ilk haftalarda öyleydi ama allaha şükür şimdi öyle bı sıkıntım kalmadı genelde derler kız bebekte öyle olur annesinin güzelliğini alır diye şu an ben 19 cu haftamdayim ve kızım olcak insallh 😇
Cemile_Besir Mslm bence hiç alakası yok ilk çocuğum kızdı çok güzel hamilelik geçirdim mide bulantılarını saymazsak. Şimdi Allah’ın izniyle oğlumuz olacak ama sivilce doldu yüzüme birde izi kalıyor 😔 her kes ilk hamileliğinde çok güzel olmuştun şimdi çirkinleşmişsin diyorlar 😂
Mslm Cemile_Besir valla bilmiyorum ki hep öyle derler pek alakası yok o zamn 😊 sen onlara bakma hamile bı kadın her haliyle güzeldir 😂
Kbrrgms Benimguzelkiziim değil kullanma talımatını okursanız hamılelık donemınde kullanılabılır yazıyor.