Dilan9939 coraspinden kaynaklı kanamanız olmuş olabilir benim de olmuştu, doktorunuz bir risk görmediyse çok fazla takılmamaya çalışın. Ben iki göz iki çeşme düşük yaptım sanıp gittiğimde doktorum tüp bebek olupta kanaması olmayanı görmedim korkma demişti. Kanama alanınız varsa istirahat edin, ani hareketler yapmayın, ilaçlarınızı kullanın bir de güzel beslenin her şey güzel olur inşallah hakkınızda 🥰