Ayparee Merhabalar bu aralar eşimin kokusundan tiksinmeye başladım ilgilenmesini istiyorum ama bir yandan da kokusuna dayanamıyor,yanımda durmasın istiyorum. Böyle bir şey yaşayan, önerisi olan var mı?🤯
Damla123- Ayparee evet tabiki bende yaşadım evim kokuyordu hatta yatağım koltuğum her şeyi çöpe atmak geliyordu içimden. Eşim çok dikkat ediyordu hatta ama yine de kokuyordu. Ben bazen ayrı yatmak istiyordum. Tahammülüm yoktu hep yardımcı oldu eşim. Evimden uzaklaştım biraz ağlama krizlerine giriyordum komşuya gidince rahatlıyorum hatta kendi pişirdiği yemekten tiksiniyordum kendi suyumu içince kusuyordum komşuma gidiyordum devamlı suyu onlardan alıyordum yemeği onlara yaptırıyordum öyle ama şu an hafifledi . Yine de geçti diyemem
Damla123- Ayparee galiba bir iki haftaya geçecek sanırım hafifleyecek bana da öyle dediler hafifledi ama geçmiş sayılmaz kısa zamanda atlatırız inşallah
Ftsctn_20 İlk 3 aylık süreçte yaşanabilecek normal şeyler bunlar. Bende yaşadım kısa bir dönem eşim yanıma gelip sarilirdi o dönemde ben ise bırak sarılmayı yanyana bile oturmak istemiyordum. Sadece koku değil de sanırım hormonlardan olsa gerek sinirleniyordum 😂 konuştum bu dönem biraz benden uzak dur dedim tamam dedi bu seferde benimle ilgilenmiyorsun diye ağlamaya başladım 😂 yazık canım eşim napicani şaşırmıştı neyseki o dönemleri atlattık 😂
dhm0653 Been ne yazık ki . Eşim evim kızım kendim bile kendime kokuyorum. Su bile kokuyo. Sabah kalkıyorum ki evimin kokusunu gelenler çok beğenirler çok afedersiniz her yer b*k kokuyormuş gibi geliyo hergün febreze sıkıyorum Sıka sıka oda midemi bulandırdı berbat durumdayım