Izzet Sedagll 32 haftalikken bnde de oldu erkn dogum riskiyle yatisim yapildi ilaclarla 38 i bulduk bakalim Allah yardimciniz olsun
Fikret_kayra Sedagll ya bende 30 haftaligim tam böyle sanci deilde arada hafif kramp giriyor karnimn sağ alt tarafına bide catim oturup kalkarken yürürken fln ağrıyor normal mi acaba
Sedagll Izzet bana serum verdiler gitmemi söylediler sancım olursa geri gelmemi söylediler rabbim yardımcımız olsun
Sedagll ayseenur ben de de öyleydi sancım çıktı şuan evdeyim doktor bey kalkamamı söyledi dinlenecekmişim bol bol ama hala belim de sancı var
Sedagll Fikret_kayra doktora git bir kere canım bana da niye gidiyorsun ne gerek var üşütmüşsün dediler nst de sancım çıktı
3406044 Fikret_kayra bizde 30 haftaligiz 🧿 arada olmaya başladı ve yürüyüşe başladığımdan beri bebeğimin hareketlerini az hissediyorum sizde de var mı o durum
GGD Sedagll 32+3 temyiz aynı durumu yaşıyorum dünden beri gece 4 te resmen felaket bı ağrıyla uyandım. Gün içinde de kaşıklarımda ıkı saat arayla yarım saat süreyle sancılar girmeye başladı ay napıcaz bılmıyorum Rabbım zamanında sağlıkla kavuşmamızı nasip etsin inşallah. 🥺🤲🏼
GGD Sedagll hayır gitmedim valla dünden beri oluyo bugün bekledim olmadı yarın giderim yazdım doktoruma Msjda adam uyuyo heralde. 🤣
Fikret_kayra Sedagll ama benim ilk doğumum da sancı açılma fln olmamıştı bu yüzden sezeryan oldum hatta..
Prenslerinin_annesi Sedagll bendede oldu her hafta gidip sancımın durdurulması için serum taktılar ve eve magnezmuym vermişti doktorum 36 haftada dogdu oglum
Tgckync Prenslerinin_annesi bnmde 34+2 nst de sancim görünüyor ama ben sanci hissetmiyorum sadece bebek kasiliyor sertlesiyor ama bu bnde hep oluyor. Serumla sanciyi kestiler sancin olursa gel dedi doktr ama ben sanci hissetmiyorumki nasil anlicam sancim varmi yokmu ?
Oguzaysel Sedagll 31+1 im bugün koltukta uzanırken alttan arka tarafıma doğru 3 kere sanci gibi ağrı girdi ama doğum sancısı mi bilmiyorum ki , şuan da belim ağrıyor, hiç nst çekilmedi bizim 3 aralıkta cekilcek sizlerde başladı mı nst ölçümleri
Sedagll Oguzaysel canım benim ki ara ara girip öldürüyordu beni çok tarifsiz bir acı olduğunu düşünüyorsan doktora git