Merhaba anneler
26 haftalık hamileyim . Doktor kontrolüm vardı bugün bebeğimin Doğum pozisyonunda ve ve çok aşağıda olduğunu söyledi . Açılmam olmadığı sürece bi tehlike yok ama sürekli istirahat önerdi . Zaten Protestan kullanıyorum .Daha üç ay var.yürürken bile korkuyorum Tekrar yukarı çıkar mı başına buna benzer bi durum gelen var mı 😔