Mutlu_anne2 Bende 50 gr ta çikmişti şeker ve doktorum 100 gr da yaptıralım dedi , yaptırdık onda da çikti, ondan sonra diyetisyene yönlendirdi, ve şu an bebeğimin kilosu boyu gayet iyi çok şükür haftasına göre, ama sadece korkum var erken gelir mi acaba diye, şu an 33+4 haftalık olduk,