elvan_ylmz Merhabalar .. 10+2 haftalık hamileyim canım fanta istiyo 1 yudum bıle ıcsem rahatlıcam ama eşim kesınlıkle ızın vermıyo daha küçücük zararı olcak dıyo , içsem bısey olur mu ?
Guler06 elvan_ylmz olmaz canım o kadarda sürekli içersen belki olur yanı iç sen ben de canım isteyince bıraz iciyorum yalan değil yani
Deletedmom0026 elvan_ylmz ben de iciyorm ara sirada . Yani sakindikca birseyler cikiyor o yuzden fazla uzerine düşmeyin allah korusun.
Hagag elvan_ylmz 36+2haftada bir yada 2 kezicmisimdir yemekleri iceceksiz yiyemiyorum ve masalah oğlumda bir sıkıntı olmadı abartmıyorum tabiki amaa canım isterse kısmiyorum
minikmelegim_ Gunde em fazla2 bardak asitli icebilrsimiz ama ben en fazla 1 le kalmayi tercih ediyorum beni rahatsiz ediyo sonra. Benimde bazen canim oyle cok istiyor ki...
Fasulyee54 Ben içiyorum kesmedim. Sürekli değil tabi ama ortamda falan dışarda yemek yiyince içiyrum bi sıkıntı olmadı
edak elvan_ylmz maden suyunun içine biraz portakal suyu ekleyin belki yaklaşık olarak bir fanta tadı elde edersiniz güzel olabilir 🤷🏻♀️🤣 çok canınız çektiyse bence de bir iki yudumdan bir şey olmaz ama yine de tercih sizin 😇
Akurt elvan_ylmz canim bebekler ilk 3 ay senin kanindan beslenir 3 aydan sonra senin yediklerinden beslenmeye baslar o yuzden ilk 3 ay sorun olmaz ama 3 aydan sonra biraz daha dikkatli olmalisin bende iciyorum kolada ictim gazozda fantada bi sorun olmadi. Kola icmekle dusuk olmasinin bi alakasi yoktur diye dusunuyorum ama gene de doktorunuza sorun
Deletedmom133 elvan_ylmz sen al gormeden iç sonuçta her dakika pesinde değil iç birşey olmaz abartmadan icmekle😊
Zeyk Ya bu kadar pimpirik bebegede sana da zarar eşine şöyle hiç birşeyin asirisisina kacmadigin sürece zararı olmaz bende dışarda yemekte falan asitli içecek içiyorum sakatat yiyorum vs çok da kasmayın yani sonuçta hasta değilsiniz hamilesiniz
Kubraonenn elvan_ylmz ayyyyy ben hergün kola içiyorum bişey olmuyo inanma sen onlara iç gitsin içmemen daha kötü yazık canına bebişine 😔
Damla123- elvan_ylmz canımm normalde ben de hiç kola türevi tüketmem ama 9-10 haftalık hep gazlı şeyler içmek istiyordum yani sprite fanta bir kaç günde geçti. İç çok sıkma kendini tabi günde bir bardağı geçirme
Tgcckir elvan_ylmz Canım birşey olmaz bebek senin depondan besleniyor zaten şuan daha çok küçük. Ben 33+3 hamileyim kolada içtim hamburgerde yedim bu kadar kasma kendini abartmadığın sürece sorun yok
Busrakilinc elvan_ylmz 1 bardaktan daha azını içebilirsiniz canınız çekiyor sonuçta doktorunuza sorsanız o da sorun olmayacağını söyler🌸