canan48 Kedili_Anne lazere gidiyordum hamile olduğumu öğrendikten sonra bıraktm hormonlardan göbeğim cok tüylenme oldu oyuzden epılasyon etkı edermı etmezmı bılemedım
canan48 Nuraslanklc bende hormonlardan dolayı tüylenme cok oldu lazere gidiyordum hamile kalınca bırakmıstım ama suan epilasyon zarar verırmı vermezmı bılemedım kararsız kaldım cnm
Nuraslanklc Mlkdurna 1 hafta sonra😕epilatörle alıyorum ama mesela bacaklarımı alınca onun çıkması uzun sürüyor hamileliğim süresince bölge bölge süresi farklı😆
Mlkdurna Nuraslanklc bende de tüy var da doktor hamilelikten sonra dökülcek dedi çok kararsız kaldım alssamı almasammı diye 1 haftada çıkıyosa hiç almam😁
Misskokulumm canan48 tüm hamilelik boyunca aldım çok şükür bi sıkıntı yaşamadım ama sana tavsiyem eğer tüylenmen hamilelikten sonra olduysa sakin alma dökülüyormus ben öyle bur salaklık yaptim aldım su an çok pişmanım 🤮😔
Nuraslanklc Mlkdurna benim hamilelikten dolayı çıkmadığı için 😂problem olmadı normalde bu kadar kısa sürede çıkmıyordu da işte her bölge Farklı valla ne diyeyim bacı😂ağdayla alırsan daha uzun sürer ama
canan48 Nuraslanklc ozaman bende alayım bari sizde sıkıntı olmadıysa 😊😊 çünkü rahatsız edici bir durum
Nuraslanklc canan48 evet bende çok rahatsız oluyorum oldum olası kıla tüye takıntılıyım didikler dururum😅
Likya canan48 ağda ile neredeyse 1,5 ay önce aldırdım yeni yeni çıkmaya başladı ama çok sivilce gibi şeyler oldu göbeğimde. Ne sivilce ne batık. Çok üzüldüm sonra pisman oldum. Nasıl geçireceğimi bilen varsa da yazarsa çok sevinirim
Ezp_32 Likya teniniz hassasmış alerji yapmış. Bende almuştım daha önce ağdayla minik minik kabarcık oluştu uzun süre geçmedi. Bi daha da almadım