ESRAcrdk Ankara gataya giden var mı doğum veya kontrol için ? odalar,doğum,doktor vs bilgi verirseniz çok sevinirim
Bgmbgm ESRAcrdk ben 5 sene önce gata da yaptım doğum çok memnundum tek kişiydi odam geçen hafta yine gittim Özcan beydi galiba o muayene etti güzeldi memnun kaldım tam teşekküllü hastane sonucta