Aslihan2 bugun aynı durum başıma geldi, 8+1e kadar bekledim 2 doktorda aynısını diyince aldırmaya karar verdim ve tabi o anda bi korku sardı beni. Hayatımda hastanede yatmamış, doktora bile ne zaman gittiğimi hatırlayan birisiyim. Aşırı korktum orda bile o kadar cok ağladım ki dayanamam ben çok korkuyorum diye. Saat 17.15 de aldılar 17.40 ta kalktım. Hemşirenin iğneyi yaparken gözlerinde karartı olabilir korkma dediğini hatırlıyorum sonrasında uyandığımda çok şükür boşa o kadar ağladim dediğimi hatırlıyorum. İçini rahat tut. İnan aynı duyguları yaşadım bak şuan saat 22.00 yani yaklaşık 4 saat sonra ağrım sızım yokken sana bu cümleleri kurabildim. Çok ferah tut içini. İnan bende çok korkuyordum. 🙏🏼