Sezinnur canım 34.haftadayım hamileliğimin nerdeyse 24.haftalsrından beri hep bu kaygıyı taşıdım, hatta bir keresinde amniyon sıvısı olup olmadığını anlamak için test bile yaptılar, negatif çıktı,sonra enfeksiyona bağlı dediler öyle böyle derken bu haftayı bulduk şükür