cinaroglusinem Merhaba anne adayları ve anneler... biraz tedirginim 2-3 gündür kızım hareket ettikçe karnımdan çıt çıt sesler geliyor parmak çıtlatma sesi gibi acil bir şey var mıdır sabah doktor kontrolüm var bekleyeyim mi acile gideyim mi
Mehsu cinaroglusinem bebek büyüdükçe kordonla arasındaki mesafe kısalıp onunla oynarmış ve bu sese o sebep oluyormuş diye okudum
Ikbalper cinaroglusinem benden de geliyor parmak kütletme sesi gibi değil miiiiii 😂 doktoruma söyledim bana garip garip baktı böyle birşey olamayacağını söylüyor 😂
cinaroglusinem 36+1im ilk defa 2-3 gündür oluyor hareket ettiğinde parmak çıtlatma sesi geliyor sanki
Kadriye05 cinaroglusinem bir doktordan dinlemiştim bunu eklemlerinden gelirmiş bebeğin hareket ettikçe.
Kbrkrt Bende 37 haftalığım bir kaç kere geçen hafta duydum öyle bişey hatta suyum patladı falan sandım sesi duyunca sonra baktım bişey yok dedim garipten sesler duyuyorum galiba demekki yalnız değilmişim neden oluyor acaba☺️
Gizemmali71 cinaroglusinem ayyy bendende geliyordu korkma tedirgin olma doktorum bebeğin krmik sesi demişti normalmiş yani 😍
_tugce cinaroglusinem vallahi 34 haftadan beri falan bendede var hatta bazen eşimde duyuyo ebeye sormuştum benimle dalga geçmişti sonra doktora sordum bana değişik değişik bakıp böyle birşeyin olamayacağını söylemişti demek eklem sesiymiş 🤗
cinaroglusinem _tugce ay bazen bu doktorları hiç anlamıyorum vallahi çok garipler... hem istediğinizi sorun çekinmeyin diyorlar hemde kafamızdaki soru işaretlerini sorunca bu ne şimdi der gibi bakıyorlar
Akademisyenanne cinaroglusinem benden de geliyor o ses. Bebegin eklem sesi diye biliyorum ben. Hic sorun etmedim😊