Pureloveee filizzzz Gaziantep’ten herhalde 😍 cinsiyeti tam görmedim ben anlamam bende 12+2 oldum meraktan ölcem🤣
Oyku10- filizzzz evet 🤣 ya sen onlara ne bakıyosun kese şekline göre bilinsydi doktorlar neden 15 haftadan sonra belli olur derdi 😁
Yusufeymeninannesi Oyku10- bu haftada doktor kiz söyler genelde ama erkek çıkma olasılığı yüksek çünkü yanılma payı fazla belkide iyi bilen doktor çok şaşırdım
Yusufeymeninannesi filizzzz yanılma payı çok fazla ve 12 haftadan önce söylemek yasaktı diye biliyorum 11 haftalık bebeğin nesine tahmin yapmış 😁