Songul1107 kizlar bebis değilde bisey diycem ben 15 haftaligim 15+2 11+4 tartıldım 3 kilo almisim bugun yine tartildim hic almamisim hala aynıyım korktum valla aceba neden almadim diye çünkü ilk gebeligimde verdim ve bebegim rahatsızdı kizlat hic bulantim da olmadi bilgisi olan yazarmi lütfen 3 gün sonra kontrolum var