sedasangu benim doktor kararım ve hastane kararım çok karmaşık oldu.4-5 aylık hamileyken taşımdım şehir değilştirdim.Burdaki özel hastane çok eskiymiş diğer türlü doktor önerilerine baktım birini buldum gittim hiç içime sinmedi doktor.Sonra eve 5 dakka uzaklıktaki ilçe devlet hastanesine gittim.doktor içime sindi aneliyarhane be doğumhane hem sakin hem temiz geldi derken orda karar kıldım ...umarım hayırlısı olır