Fatmaahuseyin Merhabalar canim cok istedi kısir yaptik icinde maydonozda varmis bir tabak dolusu yedim ama cok koymamislar acaba birsey olur mu 21+5 gunlugum :(
Mervezumra Fatmaahuseyin yok artik canim ya daha neler ben ekmegin arasina koyup yiyorum daha az once ekmek arasi yapip yedim hicbirsey olmaz
Hatice_mustafa Fatmaahuseyin Maydonoz dan hic bisey olmaz canım ilk kez senden duyuyorum. Böyle şeyler e takılma. Afiyet olsun . Bişey olmaz bende yiyorum çok severim bide maydanozu yanında veya kahvaltılarda limon sıkıp tuketiyorum. 22+5 .
Mervezumra Hatice_mustafa bende yiyorum ilk hamileligimdede yedim limon sıkarak filan cok severim cok sukur birsey olmadi onun suyunu filan iciceksinde ancak oyle riskli olur
Pinkey Fatmaahuseyin benim doktorum inek gibi ot yemedigin müddetçe bişey olmaz dedi 😁 korkmayin afiyet olsun.
ilkanneligim Her ne kadar maydanoz suyunun idrar söktürücü özelliği olsada bi kaç maydanozdan bencede bişey olmaz dün bende kısır yaptım 3 tabak yemişim karnım nasıl ağırdı o bulgurdan🤪🙈