Bugün nihayet şeker yükleme maceram bitti... gecen hafta 50 mglık yukleme yapıldığında yüksek cikti, 100 lük icin bir iki gun ara verelim demişti doktorum, iki gun sonra tekrar gittim ve aç olarak verirken kan alan hemsire sürekli kolunu delmeyelim aç karnına kötü olursun belki damar yolu açayım mı diye sordu ben de tamam dedim. Iyi ki öyle yapmışım 4 saat beklemis olmama ragmen hic bir sorun yasamadim, bulanti,kusma, baygınlık hissi hiçbirini yasamadan kanimi verdim her saat. Sadece son saatte artik iyice acıkmıştım, eve gidene kadar da yürüdüm, bolca su içtim... Bugün sonuçlarımı aldim hepsi normal çıktı, diyete ihtiyacım olmadığını ama yine de son üç ay aşırı tatli, karbonhidrat ağırlıklı besinlerden uzak durmami söyledi doktorum. Bunlari neden yazdim peki...
Burada hemen her gün şeker testi ve yuklemesi ile ilgili postlar okudum, cevreden de surekli zararli, yaptirma diyen cok oldu... bugun bile sonuclari aldiktan sonra kalabalik bir ortama ugradim iste teyzeler basladi yaptirmasaydin iyi değilmiş diye.. ben de dedim hepiniz yaptirmamissiniz ama hepiniz seker hastasi olmuşsunuz demek ki sadece test suçlu degilmis dedim:) neyse icim rahat etti benim, ve ikilemde kalanlar icin yaziyorum bence doktorunuzun yonlendirmelerine uyun, eger guvenmiyorsaniz doktorunuzu degistirin, nacizane fikrim bu... herkes bebegini saglikla kucaklasın insallah:)