hulyafatmadmr Arkadaşlar nub teorisinden cinsiyet tahmini yapabilen, ben anlıyorum diye var mı aramızda? 😊
hulyafatmadmr hulyafatmadmr @Nursnr1 @Melikeipek sizi cinsiyet için davet etsem buraya🙈 Biriniz biriniz erkek dediniz 10 haftalıkken şu an 13 haftalık. https://imgyukle.com/i/RT08T0
hulyafatmadmr ozgens doktorum erkek dedi bugün. Benziyor falan da demedi direkt erkek dedi. 13 haftalık daha yanıldı mı diye düşünüyorum. Ya İnternetten az bakayım şu nub teorisine dedim. Genelde doğru çıkıyor. Anlayamadım kıza daha çok benziyor çıkıntısı😋
ozgens hulyafatmadmr Bende internette yazılana göre yorum yaptım. Ama kordon falan denk geliyo . Doktor kesin erkek dediyse erkektir farklı açılardan bakıyo onlar
hulyafatmadmr Melikeipek ya neresinden anlaşılıyor? İnternetten baktım da kıza benziyor çıkıntısı gibi geldi.
Melikeipek hulyafatmadmr canım 13. Haftada çıkıntı olmaz artık baya pipi olmuş 10 11 12. Haftalarda çıkıntı olur dik olursa erkek paralel olursa kız olur. Bu bebişin çıkıntısı yok baya pipisi var artık.