GokAnne Başlarda uçakla yolculuk yaptınızmı hiç doktor randevum cumartesi ona danışıcamda daha önceden tecrübesi olanlar varsa yazabilir mi?
Kubuuu1 GokAnne herhangi bi riskiniz yoksa sorun olmaz benim de düşük riskim vardı geçti ve uzun bı araba yolculuğu yaptım sıkıntı olmadı uzun sürmeyecek de sorun olmaz doktorunuz söyler zaten
Grhn GokAnne düşük riskiniz yoksa yapabilirsiniz zaten sadece 28. Haftada rapor veriliyor onla biniyorsunuz şuan çok yeni bişey yapmanıza gerek yok
GokAnne Oyku10- birkaç kişiden ilk aylarda da sıkıntı olabiliyor diye duymuştum ilk 3 ay risklidir ya her zaman o yüzden
Kubraaas @GokAnne 6. Haftamda binmiştim ben bir şey olmadı. Banu çiftçi güvenlik kapılarından da geçebilirsiniz diyor onlardan da geçtim.
Dilaraeymen Bende 9 haftalığım cuma günü uçakla yolculuk yapacağım bi sıkıntı olmaz inşallah korkmayın