Yarım saat öncesi afedersiniz büyük tuvaletimi yaparken biraz zorlandım klozetten kalktığımda su bildiğin kan olmuş önden baktım baktım kan yok arkayı peşeteyle silince kan geldi birşey olmaz arkadan gelince diyorlar ama çok korkuyorum acile geldim burda da ultrason yok 13+4deyim diye de nstden de bakamıyorlar sadece hemogram testi aldılar onu bekliyoruz😢😢😢 Benim gibi olanlar var mı?