Nefes123 Kızlar bugün kan verdi sonuç https://i.hizliresim.com/6DLRy9.jpg doktor daha yeni oluşuyor dedi 1 hafta sonra tekrar gel dedi sizce varmıdır?
hulyafatmadmr Nefes123 6dan yüksek çıkmalı diye biliyorum sizinki 1.1 çıkmış gebe olmayanların böyle çıkıyor.
EbruDikmen Nefes123 normalde bu değerde gebelik yoktur. Şüpheniz varsa bir hafta sonra tekrar bakabilirler. Son regli tarihiniz nedir?
Adel001 Nefes123 ya moral bozmak istemem ama 16 ekimden 16kasıma 1ay +9 gün. 300-400çıkması lazımdı. Geç döllenmede ol bilir
EbruDikmen Nefes123 normalde 16 ekimden bu yana değerin yüksek çıkması gerekir. 5 üzeri olduğunda şüpheli değer oluyor. Rabbim en kısa sürede en güzel değerlerle mutlu etsin inşallah.
Aslgly Nefes123 evet zaten doktorunuz tekrar çağırdıysa vardır bir bildiği. Siz yine de kan verin birşey kaybetmezsiniz. İnşallah değer yükselmiş olur 🥰
lilayda Nefes123 benimde eskiden hep 2 yada 3 falan cikiyordu doktor 10 dan asagida olursa hamilelik yok demektir diyor. Ki evet hamile degilmisim ama sut hormonuma bakti o yükselmis sende ona baktir canim