YukselYldz Arkadaşlar reglime 9 gün var fakat bel ağrısı halsizlik ve kalçamda ağrılar var bugün idrar testi yaptı negatif çıktı. Regliden 9 gün önce idrar testi yapıp pozitif olan yada negatif çıkıp sonra hamile olduğunu öğrenen varmı acil yardımlarınız gerek
Mentuglale YukselYldz canım benim adetimden bir hafta önce pembe açık renk bi kanamam oldu herkes yerleşme dedi sabahına hastaneye gittim ve kanda çıkmadı bi hafta sonra adet olmadım test yaptım çift çizgi çıktı daha sonra iki gün gecikip hastaneye gttim 596 çıktı hcg yani daha çok erken benim kanda bile çıkmamıştı bir hafta öncesi
Ikbalper YukselYldz adetime 5 gün kala idrar testinde https://imgyukle.com/i/RTwF8f. Böyleydi canım yani varla yok arası . 4 gün bekle bir daha yap bakalım☺️
YukselYldz Mentuglale anladım kuzucum ama bu benim ilk gebeliğim değil şuan 2 yaşında bi kızım var ilk hamileliğimde reglime 1 hafta kala idrar testi yaptım silik çıkmıştı ve şimdide 7 gün kala yapıcaktım ben ama internette dolaşırken bi kadın reglisine 9 gün kala idrarda öğrenmiş kendi kendime bendede çıkar o zaman idrarda dedim ama negatif çok üzüldüm şimdi çarşamba gününü beklicem o zaman tam 1 hafta kalcak reglime o zamanda yapcam yine negatif çıkarsa reglimi beklicem yapcak bişey yok 😣
Mentuglale YukselYldz bekle bakalım ama üzülme sitres yapma olur gene herşeyin zamanı vardır hayırlısıyla gelsinler inşallah güzel düşün güzel olsun 🥰