Merhaba kızlar 1 bucuk sene önce 20 haftalık erken dogum yaptım pıhtılaşmamda var kendiliğinden olmuştu bebek ama şimdi birkaç aydır yumurtam çatlamıyor bir dr normalsın stres dıyor bırı pco ve yumurtlama tembellıgı var hafif dıyor ama bilemiyorum yumurta çatlama problemi olanlar neler yaptı işe yaradı mı yazabilir mi?