Dilan3eymenn Nasıl gidiyor bakim benim çok güzel gidiyor şükür.2.gebeliğim ilkindede çok iyi gitti hamileliğim umarım sizinde iyi gidiyor dur ve çok merak ediyorum cinsiyetini🤗😇😘