Yediklerimize dikkat etsekte son aylarda (6,7,8) yine de çok kilo alır mıyız? Ben 4. Ayımda çok aldım. Artk dikkat etmeye çalışıyorum +daha hareketli olmaya çalışıyorum. Yine de son aylarda daha çok alırsın diyenler var nasıl oluyor bu durumlar tecrübeli anneler 😊