Merhaba kızlar tüp bebekle 10 yıl sonra şükür ki hamileyim 11+1 olduk başlarda 3 kere kanama ve uzun süre lekelenme olmuştu 20 gündür lekelenme de bitmişti bu sabah azda olsa kırmızı kanamam oldu hemen druma gittik zaten başından beri progestan iğne kullanıyorum ve sürekli yatıyorum şükür ki iyiydi bebek tekrar kanama olursa gel dedi şükür ki ne kanama ne lekelenme devam etti ama sol boşluğum da ağrı var ..Varmı aynı şeyleri yaşayan kaybetmekten çok korkuyorum başlangıçta ikizdi 2. Kese gelişmedi dr o da kanama yapıyor olabilir dedi içeride kanama alanı vs yok ama ağrı beni tedirgin ediyor..