Canan1bozkurt Kizlae merhaba , 29.haftaligim erken doğum riskim olduğu için doktor progestan hap verdi bir gün ara ile kullan istersen fitil olarak yap istersen yut dedi . Sizler hangi şekilde kullanıyorsunuz?
Akurt Canan1bozkurt ben vajinal kullaniyodum hem daha cabuk etki ediyomus hemde yan etkilerini yasamiyosun
Gozde_32 Canan1bozkurt bana hergun fitil olarak kullan dedi 24 haftada kasılmalarım oluyor diye bu ilac magnezyum takviyesi ben birde suda eriyen ilac kullanıyorum
Canan1bozkurt Gozde_32 Anladım canım . Ben normalde de kullanıyordum magnezyum 1 gün durup 1 gün içiyordum. Böyleolunca hergun icmemi söyledi
Hacer_ikiz_gebe Her gün 3 kere vajinal fitil kullanıyorum. Agızdan yan etkisi cok fitil olarak hem daha etkili hemde yan etkisi yok
Canan1bozkurt Kubra2503 Bende enfeksiyon vardı biraz ileri derecede mantar ile beraber ondan kaynaklı olacağını söyledi doktor . Karnım da sürekli bir tarafa toplanıyordu bebek kendini doğuma hazırlıyormuş