Selam ben de 27 haftadayım.7 kilo aldım.Bebeğim 1 kiloyu gördü.Karında toparlanma demiş arkadaşlar o kasılma oluyor,dikkat edin.Yalancı kasılmalar başlıyor bu dönemlerde ama uzun sürerse dinlenmeye çalışın.Benim 14.haftamdan beri kasılma sorunum var dinlenerek geçiriyorum hamileliği çalışamıyorum. Benim bebeğim de çok hareketli.Gece daha hareketli oluyor sabah çok uyursam pat pat vuruyor anne kalk diye😄erkek olacak bebeğimiz.belki de erkekler daha hareketlidir. Benim son 2 haftadır tansiyon düşüklüğüm var.Buna bağlı olarak çok yorgun ve susuzum.Bakalım ilerleyen günlerde ne olacak