Yenianneadayi2208 şimdi hangi sebze meyvede ilaç yok ki. soyulabilecekleri soymadan yemiyorum. ıspanak gibi şeyleri de yıkamam bir saat sürüyor zaten. eve gelince ilk önce sirkeli suya basıyorum. beklettikten sonra da tek tek ovalayıp yıkıyorum gerçekten çok uzun zamanımı alıyor. bir de aldı mı üç demet alıyorum yıka babam yıka bi saat. 🤦🏼♀️ alınan numunelerde yabani otlar tespit edilmiş, ben yabani otlardan zehirlenme olduğuna inanıyorum çünkü ıspanağı köküne kadar doğradıktan sonra bir iki kez suya basıp pişiren insanlar var. ıspanaktan başka otlar çıkabiliyor. ıspanağı doğramadan ayıklayınca içinde ne var ne yok daha iyi seçiliyor.