Bbdd Biraz geç yazıyorum ama. Arabamız geldi görüntü olarak çok sağlam duruyor süspansiyonu bile var çok kolay kurduk ve hemen öğrendim kullanmayı ☺ İlk gözüme çok büyük gözüktü ama katlandığında tekeri çok kolay çıkarılıp takıldığı için çok bi sorun değil benim için ☺ Yüksekliği de çok güzel iki büklüm eğilmenize gerek yok sürerken de yüksekliği rahat olacak gibi duruyor ☺ Bunlar ilk izlenimim tabi kullanmadığım için daha fazla bişey diyemem herkesin beklentisi farklı ☺ Kullanmak nasip olur inşallah 🙏🏼