Ben 13+4 hamileyim bugün lavaboya gittiğim de baktım ki çok az kahverengi gibi bi akıntım var ama ağrım sızım yok normal her zaman olan kaşık ağrılarım haricin de ama korktum şimdi düşük belirtisi mi diye bu zamana kadar ilk def olan birşey başına gelen varmı