Hanimlar merhaba ilk kizimin ismi zümra simdi ikinci hamileligim yine kizim olucak adini iKRA koymayi düşünüyorum ama isim agir gelebilir filan diyorlar anlami da ilk ayet oku anlamina geliyor kotu değil yani sorim su bu ismi koyupta cocuguna agir gelen oldumu yada ne bilim bilgisi olan varmi bu konuda