Merhaba, sezaryen doğum yapan annelere birkaç sorum var. Yardımcı olursanız sevinirim:) Öncelikle çok lafı edilen “süt gelmez ya da geç gelir emziremezsin hemen” diyenler doğru mu söylüyor? İkincisi dikişlerden dolayı gerçekten çok mu zorluk yaşanıyor? Geç ayağa kalkmak, doğrulamamak, bebeği tutamamak vs.?