Sldmrt Miğde bulantım çok kötü 7.haftamdayım. Metpamit önerdi daha önce kullananlar ama doktoruma ulaşamadım. Reçetesiz de satılıyormuş. Aranızda kullanan var mı? Zararı olur mu? İşe yarıyor mu ve nasıl kullanılıyor bilgi verirseniz çok sevinirim
Mervezumra Sldmrt hamilelokte kullaniliyor evet ben ilk hamileligimde kullanmistom ama ise yaramamisti simdi 2.hamielligim doktor baba prilam dr diye bi hap vetdi gece yatmadan 2 tane iciyorum rahat oluyor
Burcugaz Metpamit hamilelikte kullanıldığını hiç sanmıyorum ya Bana doktorum prilam dr diye bir ilaç verdi onu kullandm bulantılar bitti gitti şükür ve çocuğada zararı yok ilacın
Nadis_cvk Mervezumra eczacım bana günde bir tane dedi benimde gece yatarken midem ağıma geliyor ama içmiyorum günde 1 tane dediği için doktorunuza mu sordunız bende içsem bişey olur mu ki 2 taneden aynı ilaç
Burcugaz Nadis_cvk bana doktorum gece 2 tane peş peşe içmemi söylemişti zararı yokmuş eğerki gece içtiğin halde geçmezse gecw 2 tane iç gündüzde sabah ve öğle olmak üzere birer tane daha iç zararı yok demişti şükürki gündüze gerek kalmadı sadece gece içtim ve bitti şuan şükür bulantılar
ozgeya Sldmrt Evet yaradı,benim bulantılarım doğuma kadar sürdü.Tamamen kesmiyordu tabi ama hafifletiyordu.