Fidan3594 Hanımlar merhaba. 5 buçuk aylık hamileyim normalde yürürken kasıklarım da yada vajinamın hemen üstünde bir ağrı sancı oluyor. Normal midir bilginiz var mı
Gulfem07 Fidan3594 ben 29.haftadan sonra yürüyemez oldumiki adım atsam kasiklarim çok ağrıyor.Erken doğum riskim de olunca hep yatiyorum.
Kbrbydk Fidan3594 adet ağrısı gibi değil de gerilme aşağı cekiliyormus gibi bir agriysa bir zaman sonra yürütmüyorsa rahim ağzı uzunluğuna bir baktirin derim.
Gulfem07 Fidan3594 kasiktaki ağrıya normal diyor doktor ama rahim uzunluğuna baktirdiysan sıkıntı olmaz benim 35 cıktı ama kasılma var.
ponciklerin_annesi Fidan3594 32 haftaligim 30.haftadan beri cekiyorum kasik agrisini , bebek cok asagida oldugu icin agriyormus
Fidan3594 Kbrbydk sanırım öyle oluyor. Sıkıntı yaratır mı ileride acaba. Geçen hafta detaylı ultrasonda bakıldı 39 mm diyor
Kbrbydk Fidan3594 normal canım ya sınırın baya ustunde iyi bir değer ama o zaman ondan kaynaklı değildir. Bebek büyüdüğü ağırlaştığı için olabilir
Fidan3594 ponciklerin_annesi biz 22 haftalığız daha aşağıda olduğunu hissediyorum ama umarım sadece ondandır
Fidan3594 Kbrbydk şimdiye kadar dert etmedim ama baya baya yürümemi engelliyor bi doktoruma sorayım en iyisi 😌
Gulfem07 Fidan3594 şimdi gördüm haftanız erkekmiş siz genede yavaş yavaş yürüyün dikkat edin erkenden başlayan da oluyor tabi bir sorun doktorunuza ne olur ne olmaz.
Sirin_beyza Fidan3594 yok canım 34+3ama hiç kalkmadan yatıyom kalkınca sancım oluyor perişan ediyor 36 hafta dolunca sezaryan olacağım İnş dolar
Emin_e Fidan3594 benim de 5 ayliktan beri oluyor, doktora sordum yavas yurumemi ve dinlenerek yurumemi soyledi yavas yuruyunce sıkıntı olmuyor
Kubra2503 Fidan3594 canım ben de yaşadım aynısını geçtiğimiz hafta ben de 22 haftalığım doktoruma sordum çok normal dedi oturup dinlendiğinde geçiyosa sıkıntı yoktır dedi korkma hiç