Suheyla19A Sumeyyee_ aynen canim bende oyleyim 9 haftadan beri nemlendirici suruyorum dustan sonra bu haftalarda da bebek yagi suruyorum kreme ek olarak 49 la hamile kaldim 53 olmusum bakalim ne olcak son durum suan 21+2 yim
Suheyla19A mai ayy aynen okurken bian dusundum hep yagli hisside kotu oluyor ben oyle alisik olmadigimdan kremde bile hafif rahatsiz hissediyorum kendimi 😂
Yaseminpinar Suheyla19A Benim annemin karnı harita metod gibi garibimin, bende annemden kaynaklı yüksek ihtimalle çatlarım dedim ama pes etmeden yağlı güreşçi gibi gezdim 😁 Fayda etmedi 30dan sonra 2 haftada iç bacağım, yanlarım çatladı.🤦🏻♀️
[silindi] Suheyla19A frei öl ve uni baby kullanıyorum 32+5 deyim çok sükür hiç catlagim yok. Kilo alimim kontrollü bir şekilde devam ediyor birden kilo almadım. Düzenli şekilde kullanıyorum herk3se de tavsiye ediyorum.
Bcokgcm Hindistan cevizi yağı ve kakao yağı karıştırdım kullanıyorum 39+2 hiç çatlağım yok şükür doktorum bile diyo hiç çatlağım yok çok güzel