Minikmucizeee 20 lik dişim değildi ben çektirdim. Bir sorun yoksa doktorun izin kağıdı yazıyor. Doktorunla konuş. Diş hekimleri izin kağıdı olsa bile ilk ve son 3 ay müdahale etmekten çekiniyor. Haftan uygun. Benim doktorum iltihap kapmadan bir an önce kurtul o dişten demişti. Çok şükür sorun yaşamadım.