Gizoss canım benim merhaba benim de gebeliğim aynı sekilde gecti ne kanamalar , şakır şakırlar hastaneler progestan , depot iğne vs. Benim cok farklı bi sebepten hamileliğim sona erdi ama perinatoji de kadın doğum dr umda hep aynı şeyi söyledi kanama ile gebeliğini geçiren sağlıkla bebeğini kucağına alan anneler çok var ☺️ Dolayısıyla bu dönemde lütfen moralini eksik etme bebeğinle konuş çok fazla istirahat et ve inancını kaybetme olur mu 🤗 yorma kendini iş asla yapma sana bakabilcek biri varsa senle kalsın ve bol bol dua olur mu 🙏