guliii Bugün ilk kez gittim ilgili,güler yüzlü ve normal doğumu destekleyen bi doktor. Sizce nasıl ??
Raaabiadmrtrkmn Benimde 14 haftalık ilk hamileliğimin doktoru bende ilgisini güleryüzünü çok seviyorum 😊
Aysenur6806 Bende ilk hamileliğimden beri gidiyorum ekimdeden beri gidiyorum dogumuma 58 gun kaldı Nilüfer hocamdan cok memnum Güler yüzlü 2cı gebeliğim de de giderim o derece seviyorum hocamı ☺️