Sym_ 20182019 36+2 Haftayız bende aynı sıkıntıyı yaşıyorum. Doktorum günde 10 hareket say eğer ciddi azalmalar olursa mutlaka nst ye gel demişti. Sizde sayın mutlaka son haftalarda çok önemliymiş.
Yagmurcoglu 20182019 bol su iç. Ü bende 36+1 günde en az 4 litre su içmeye başladım 2 gündür hiç durmuyor. Sizde bol meyve ama özellikle bol su 👍
zorkadin53 20182019 benimkide karnımı yırtıp fırlayacak kadar hareketli 36+3. İnan çok canım yanıyor 🙁 ortası yok bu bebelerin 😶
20182019 Sym_ olemi cnm aramadm dr mu ole yapiym olmadi takip edyim kasklarmda agryr bakalm ya ins erken gelmz pasa ya senn cinsyt ne cnm
Sym_ 20182019 kızımız olacak inşallah canım. Başı doğum kanalına girmiş o yüzden bol bol dinlen ayakta durma demişti bana da. Hareket etmezse ilk aklına uyuması gelsin der hep kötü düşünmeyelim uyuyorlardır inşallah 😊 seninki erkek mi
20182019 Sym_ benmde bir kizim var cnm bu da erkek benm sezryn ya 38 dogm sevnyrm cnm belrsizlk dha zor inmesi iyi cnm ins dogrrsn normal ya ben cok istedm olmadi 11 saat brde suni cektm nasip deglms diyorm hurma ye yurys yap cnm bol bol
Sym_ 20182019 o sancıyı çekip sezeryana dönmekten korkuyorum bende. İnşallah rahat doğumumuz olur hepimizin
Skn23 20182019 benim çok minik kaşık ağrılarım oluyor ama geri geçiyor . Yalancı sancılar normal. Düzenli mi sen onu takip etmeye çalış
Skn23 Düzenliyse ve hala geçmediyse doğum sancısı olabilir canım allah kurtarsın bi çırpıda inşallah🙏🏻 Bi git bakalım sancıların falan ne alemde baksınlar