ariyaliyya Hamile kalma yaşı ve hamile kalan ayı topluyorsunuz çıkan sonucu 9 la çıkartıosnz tek sayı çıkarsaa erkek çift sayı çıkarsa kızmış kimlerin doğru çıktı 🙂
Nuur2001 ariyaliyya çin takvimine bakmıştım orda kız gözüküyordu kızım olucak 😍 ama ben çok inanmıyorum böyle şeylere
1dem ariyaliyya ilk defa duydum. Yaptım ve tek sayı çıktı ama daha cinsiyet belli değil erkeğe benziyor dedi 2 kere o kadar
Meralll ariyaliyya bu tahmine göre çift çıkıyor kız olması gerekiyor, Çin takvimine göre de kız çıkıyor ama 13. Haftada erkek dedi doktorumuz🤨 bakalım 16. Haftada tekrar gidicez ne diyecek.. çok emin konuştu ama yanılma payı olur mu bilemedim..
Greyy90 Benimde tek sayı çıktı çin tkv. Göre de kız bugün gittik ama göremedik oturmuş pozisyondaydı keyifçi 😍 ama görünce erkek hissettim çok meraktayım Bu yüzden🤭 hayırlısı 🤲🏻
M_agayeva Bize dr yuzde 55 erkek dedi sin takvimine gore erkek cikiyo 16 haftata gidicek bakalim ne cikicak bu sefer
Rojda2111 Benimde çift çıktı Çin takvimine görede kız çıkıyor ama doktor önce kız daha sonra 13. Haftada kesin erkek dedi artık değişir mi ileriki haftalarda onu bilemem 😊
Enesim19 Benim tek çıktı erkek doğru. Çin takvimine göre de erkek çıkmıştı. 14 haftalıkken bacaklarını açıp göster bize cinsiyetini erkekti. Dr %90 demişti.
Yildizim5 ariyaliyya söylediğin gibi yaptım tek çıktı ama benim kız 😊 Çin takvimi falanda yanlış çıktı bende
Hayalet ariyaliyya 23 çıktı ama bebeğim erkek inanmayın bunlara erkeğin sperminden gelen kız yada erkeği ne Çin takvimi bilir ne nup ne de başka şeyler 😁