Kızlar 40+3 olduk hala ne sancı ne başka bir şey. Doktorum Cuma’ya kadar bekleyecek o güne 8de yatış Doğumu başlatalım dedi. 41 bitiyor Cuma günü. Cuma’ya kadar kendi sancımla doğurmayı çok istiyorum doğal olmayan herşey beni çok geriyor ve bu yüzden çekiyorum biraz da galiba🤷🏻♀️ Yürüyüş merdiven inip çıkma hurma tarçınlı su dışında önerisi olan var mı?