Pelinbyk Kızlar doktor rahmin küçük dedi 1 aylık tedaviyle hamile kaldım çok şükür şimdi 10 haftalığız ve Allah nasip ederse hep normal doğum istiyorum fakat rahmimin küçük olması normal doğumu etkiler mi bilemiyorum aranızda bu durumu yaşayan var mı?