poyrazsmom_ Merhaba ikili test sonuçlarım çıktı ama randevuma biraz daha var merak ediyorum anlayanlar yorumlayabilir mi rica etsem ultrason ölçümü normal çıktı kan değerlerim şu şekilde PAPP-A = 2,62 SERBEST BETA HCG = 60,4
kartanesi26 poyrazsmom_ paap a benim 4 bucuklarda cikti normalde 1 olmasi lazim dedi onemli degil ama takip edicez dedi digerini blmiorm cnm