Hazanur ben 14 ekimde aşılama oldum canım . Her iki tarafdada yumurtam gelismisdi . Bugun bebegimi ve kalp atisini duydum . Aşilamadan bir kac gün sonra sol tarafım kasığım yani hep uyuşmuş gibiydi zaten aşılamanin 10. Gunu test yapdım 4.46 cikdi 2 gun sonra 20.16 cikdi bugun ise 7+3 gunluk hamileyim. Bu yüzden sakin ol ve bekle