Merhabalar 13 haftalık hamileyim. Başta rutin tahlillerimi falan yaptırmıştım. Başlangıçtaki tahliller dışında ara ara kan idrar tahlili yaptırıyor musunuz ? Doktorumla konuşmuştum isteyen her trimester başında yaptırıyor falan dedi tercihmiş gibi kaldı. Siz nasıl yapıyorsunuz merak ettim ?