Kizlar moralim cok bozuk normalde tsh degerim hep duzgun cikardi bugun verdigim kan tahlilinde 0.4 cikmasi gerekirken 0.14 cikti ve doktoruma hemen daniştim gebeligin başlarinda rastlanan bir durum oldugunu bu degerle ilaca başlanmayacagini ama takip edecegimizi soyledi. Ve internette bazi seyler okudum tsh dusuklugu gercekten bebekte zeka geriligine mi sebep oluyor sizlerin doktorlari ne soyledi bu arada 9+3 haftaligim