Cigdembakar ben babamı kaybettim 10 güb sonra bi gece yarısı hafif büyük abdesim gelir gibi karın ağrısı geldi geçmedi saatlerce hastaneye gittiğimde 5 santim açılmam vardı 15 gün hastanede yattım durdurmaya çalıştılar dikiş atılcaktı rahmime kesesi dışarda olduğundan atılmadı sonra enfeksiyon değerlerim bian çok yükseldi sancım başladı doğum başladı rahim ağızı yetmezliği dediler ama şuanki doktorum insülinim yüksek ona bağladı zayıflamamı istedi 2 ayda 10 kilo ver dedi verdim şeker içinde ilaç kullanıyorum bu ay işte klomen ve iğne ile denedik ilk hayırlısı ile yüzümüz gülücektir