Evet maalesef bu şekilde baş ağrısı çeken çok hemşire olur demişti ben yaşamadım ama olağan bir durum bebeğin oynamaması da senin kendini iyi hissetmemenle alakalı olabilir çünkü aynı ruh halinde olurmus kuzucuklarimiz parol içinde korkma günde 3 4 tane almak zorunda olan anneler bile var için rahat olsun, sağlıkla 🙏